اجاره اقامتگاه بوم گردی عمو دردی بجنورد

(تعداد بازدید: 13964)   خراسان شمالی ,  بجنورد ,  باغ چق  کد اقامتگاه: 2802004 50+ 50+ نفر شب
شروع از  180000 تومان

اقامتگاه بوم گردی عمو دردی واقع در روستای سرسبز باغچق  و فاصله 10 کیلومتری از شهر بجنورد در استان خراسان شمالی واقع شده است. اقامتگاه به واسطه قرار گرفتن در دامنه کوه و نزدیک بودن به شهر بجنورد جایگاه بکر و خوش آب و هوایی برای گردشگران می‌باشد. اقامتگاه عمو دری در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و زیر بنای 400 متر مربع بر روی تپه ایی مشرف به شهر بجنورد بنا شده است که منظره ایی بی‌نظیری از طبیعت بکر این منطقه کوهستانی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

اقامتگاه عمو دری دارای 5 اتاق اقامتی با ظرفیت استاندارد 30 نفر می‌باشد که در ساخت بنای آن سعی شده از مصالح بوم آورده شده چون سنگ، کاه گل و چوب استفاده شود تا گردشگران بتوانند هر چه بهتر با معماری بومی این منطقه آشنا شوند. این اقامتگاه دارای 3 سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و 1 حمام می‌باشد.


اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
180000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو اقامتگاه بوم گردی عمو دردی بجنورد

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید

اتاق 12 متری شامل سرویس کف خواب، سیستم گرمایشی بخاری گازی و بدلیل موقعیت جغرافیایی فاقد سیستم سرمایشی. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی در محوطه و حمام مشترک در فاصله 200 متری اقامتگاه.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو اقامتگاه بوم گردی عمو دردی بجنورد:



اطلاعات تکمیلی اقامتگاه

مشخصات

اقامتگاه بوم گردی عمو دری در 7 کیلومتری شهر بجنورد بر روی تپه ایی در روستای سر سبز باغچق، مشرف به شهر بنا شده است که دارای 5 اتاق اقامتی با المان‌های بومی که سه اتاق  آن 20 متری و دو اتاق 12 متری می‌باشد و ظرفیت پذیرایی از 30 مسافر را بصورت استاندارد دارد. 

این اقامتگاه دارای یک آشپزخانه مرکزی برای طبخ غذای بومی و یک سفره خانه سنتی  برای سرو وعده های غذایی می‌باشد که آماده سرویس دهی به مهمانان عزیز می‌باشد.

نمای حیاط اقامتگاه عمو دری به شهر بجنورد

وضعیت جغرافیایی و آب و هوا

روستای باغچق در منطقه کوهستانی دارای طبیعتی سر سبز و چشمه های فراوان است که هوای پاک وخنکی را به مسافران این دیار هدیه می‌دهد. اقامتگاه در بافت روستایی باغچق بنا شده است.

نمای شهر بجنورد از تراس اقامتگاه عمو دری

امکانات

-    پارکینگ: اقامتگاه دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 15 ماشین می‌باشد.

-    تلویزیون: موجود نمی‌باشد.

-    آنتن دهی: به دلیل نزدیک بودن اقامتگاه به بافت شهری آنتن دهی همراه اول و ایرانسل در شرایط مناسبی قرار دارد و اینترنت همراه هم بدون مشکلی متصل می‌شود.

-    بیمه مسافر و بیمه مسیولیت: گردشگران به محض ورود به اقامتگاه تحت پوشش بیمه ایی اقامتگاه قرار می‌گیرند.

-    سرمایش و گرمایش: بدلیل کوهستانی بودن منطقه نیاز به سیستم سرمایشی احساس نمی‌شود و برای گرمایش نیز از بخاری گازی استفاده می‌شود.

-    کف خواب: استراحت در این اقامتگاه بصورت کف خواب صورت می‌گیرد و از زیر انداز محلی و پتوی گلبافت برای استراحت استفاده می‌شود.

نمای اتاق در اقامتگاه عمو دری

غذا و پذیرایی

غذاهای طبخ شده در این اقامتگاه بصورت محلی و رستورانی می‌باشد که می توان به پاچین، کباب بختیاری، دیزی، قورمه کردی، ماهی تند، ماست محلی اشاره کرد و صبحانه آن شامل پنیر و کره محلی، ماست خشک دوراق، املت و ... می‌باشد. 

از چای و دمنوش‌های ارائه شده به گردشگران می‌توان به چای هل و دارچین، چای سبز، چای ترش، دمنوش گل گاو زبان، دمنوش بهارنارنج، دمنوش به لیمو و دمنوش کاکوتی نام برد.

منظره اقامتگاه عمو دری به شهر بجنورد

سوغات

شکر پنیر: نوعی آبنبات با تاریخچه 130 ساله است که از غلیظ شده ترکیب شکر و آب بوجود می‌آید و برای طعم دار کردن آن از پودر نارگیل، پودر هل و پودر دارچین استفاده می شود. شکر پنیر در انواع ساده، هل دار، پسته ایی، کاکائویی، زعفرانی و ... تولید می‌شود.

شکر پنیر

دوتار: یکی از مهمترین آلات موسیقی در بجنورد و خراسان شمالی می‌باشد که در سال 1390 به عنوان یکی از میراث ملی ایران در یونسکو به ثبت رسیده است. دسته دوتار معمولا از چوب زردآلو و کاسه و صفحه دوتار از چوب توت استفاده می‌شود که در قدیم به جای سیم تار از تارهای ابریشم استفاده می‌شد.

ر

نان محلی قطاب: این نوع نان محلی با چاشنی خاصی همراه است که تهیه این نان را مختص استان خراسان شمالی کرده است. در تهیه نان محلی قطاب از نوع خاصی از سبزی به نام چریش استفاده می‌شود که در فصل بهار در استلن خراسان شمالی می‌روید. در پخت این نان محلی علاوه بر سبزی چریش از سیب زمینی، برنج، پیاز، آرد، عدسی و ادویه جات استفاده می‌شود.

نان محلی قطاب

جاذبه‌ها

آبشار و چشمه: به دلیل قرار گرفتن روستای باغچق در منطقه کوهستانی، آبشار‌ها و چشمه های متعددی در نزدیکی اقامتگاه وجو دارد از آن جمله می‌توان به چشمه‌های اَزگیل، جامِک و دَلاو  و آبشار قَآخ نام برد.

تفرجگاه بابا امان: این تفریحگاه در فاصله 10 کیلومتری شمال شرقی شهر بجنورد در نزدیکی بزرگراه بجنوورد به شیروان واقع شده است که با دارا بودن پوشش گیاهی به وسعت 250 هکتار، 400 هزار درخت زردآلو، چنارک، اقاقیا و ... ، چشمه های متعدد با دِبی بالا در چند نقطه از پارک، بر زیبای بابا امان افزودست.

چشمه در پارک بابا امان بجنورد

آبشار حمید: این آبشار یکی از زیباترین آبشارهای استان خراسان شمالی می‌باشد که که در روستای حمید، 7 کیلومتری شرق شهر بجنورد واقع شده است. این آبشار با ارتفاع 25 متر و قرار گرفتن در منطقه‌ایی بکر مورد توجه مسافران و گردشگران زیادی قرار گرفته است. برای رسیدن به آبشار، بعد از اینکه با وسیله نقلیه خود را به روستای حمید رساندید، حدودا 1 ساعت پیاده روی در پیش دارید و از میان صخره‌های پیچ در پیچ و رودخانه عبور می‌کنید تا به آبشار حمید برسید.

آبشار حمید بجنورد

نحوه دسترسی

روستای باغچق در2 کیلومتری  کمربندی بجنورد قرار دارد که دسترسی به اقامتگاه عمو دری را برای گردشگران و مسافران بسیار آسان کرده است.

-    ماشین شخصی: از شهر تهران تا اقامتگاه 748 کیلومتر(8 ساعت و 46 دقیقه) مسافت می‌باشد که در مسیر از شهرهای گرمسار، سمنان، دامغان، شاهرود، جاجرم، آشخانه و بیدک گذر می‌کنید. از شهر مشهد تا اقامتگاه 290 کیلومتر(3 ساعت و 48 دقیقه) مسافت می‌باشد که در مسیر از شهرهای چناران، فاروج و شیروان گذر می‌کنید. از شهر ساری تا اقامتگاه 452 کیلومتر(6 ساعت و 19 دقیقه) راه می‌باشد که در مسیر از شهرهای بهشهر، گلوگاه، گرگان، آزادشهر، مینودشت، آشخانه و بیدک گذر می‌کنید.

-    اتوبوس یا خطی: نزیکترین پایانه مسافربری به اقامتگاه عمو دری، ترمینال بجنورد می‌باشد که 20 کیلومتر(23 دقیقه) از اقامتگاه فاصله دارد.

-    هواپیما: نزدیکترین فرودگاه هواپیما به اقامتگاه، فرودگاه بجنورد می‌باشد که 18 کیلومتر(22 دقیقه) از اقامتگاه فاصله دارد.

-    قطار: نزدیکترین ایستگاه قطار به اقامتگاه عمو دری، ایستگاه قطار اسفراین می‌باشد که 82 کیلومتر(1 ساعت و 24 دقیقه) از اقامتگاه فاصله دارد.

پیشنهاد ایران بوم گردی

در صورت اقامت در اقامتگاه عمو دری سعی کنید با هماهنگی مسئول اقامتگاه و با کمک بلد‌محلی به کوهنوردی سبک در کوه های اطراف روستا بروید و از مناظر شگفت انگیز و چشمه‌های زلال اطراف اقامتگاه بهره مند شوید.

نمای تراس اقامتگاه عمو دری به شهر بجنورد

 



موارد مشابه





امتیاز کاربران

میانگین امتیاز کاربران

از مجموع 11 رائ داده شده

معماری و منظره:4 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:3.8 از 5

وضعیت نظافت:3.1 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:3.7 از 5



دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
10 دیدگاه ثبت شده است

عباس (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی در بهمن 1402 16 اسفند 1402
در کل خوب و منظره قشنگی داشت
معماری و منظره:4 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4 از 5

وضعیت نظافت:3 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:4 از 5


(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به عباس محدث 17 اسفند 1402
ممنونم از نظرات شما
🙏🌷


کاظم (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی در اردیبهشت 1402 06 اردیبهشت 1402
ویو عالی . اخلاق مدیریت عالی . کیفیت غذا تقریبا مناسب . فضای دنج و مناسب و بکر
معماری و منظره:4 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4 از 5

وضعیت نظافت:3 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:4 از 5


(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به کاظم موسوی 08 اردیبهشت 1402
با سلام سپاس از نظر شما
مجموعه ما تمام تلاش خود رو برای رضایت مشتری انجام می‌دهد.


علیرضا (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی در مهر 1401 21 مهر 1401
نکات مثبت:
مهمان نواز
چشم انداز عالی
قورمه اش عالی بود
چای خوش طعم
هوای خوب
نکات منفی:
با توجه به اینکه از بجنورد برای استفاده از رستوران زیاد میان بعد از ظهر و شب شلوغ میشه و اون آرامش روستایی رو برای اقامت طولانی مدت نداره
اگه به گربه ها حساس هستین اونجا زیاد بود و موقع غذا خوردن دائما همونجا بودن و متاسفانه بعد از صرف غذا یکم خلوت میشد میرفتن روی میز و سراغ ظرفهای غذا
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4 از 5

وضعیت نظافت:3 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:4 از 5


محمد (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی در مهر 1401 08 مهر 1401
امکانات کافی برای مسافران فراهم نیست
معماری و منظره:4 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:3 از 5

وضعیت نظافت:3 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:2 از 5


محمد (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی در تیر 1401 02 مرداد 1401
بسیار مزخرف ، رفتیم اونجا میگه قیمت ها تو سایت آپدیت نبوده ۱۰۰ تومن اضافه باید بدین ....
پشتیبانی سایت هم که گفت الان پیگیری میکنم تماس میگیرم که دیگه تماسی نگرفت ، خسته نباشید واقعا ...
معماری و منظره:3 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:2 از 5

وضعیت نظافت:3 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:1 از 5


(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به محمد طاهری 03 مرداد 1401
سلام
ممنون از نظرات شما حتما پیگیری میشود


مریم سادات (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی در مرداد 1399 31 مرداد 1399
باسلام فضای اقامتگاه عمودردی بینظیربود سبک زیبایی داشت،هوابسیارمطبوع وخوشایند بود،موسیقی محلی بسیارزیبایی به گوش میرسیدهرشب که حس خوبی رومنتقل میکرد،مسئول اقامتگاه خودشون فوق العاده باشخصیت وعالی بودن وتنها ایراداونجا متاسفانه از لحاظ بهداشت خیلی ضعیف بود که امیدوارم پرسنل شون این مورد رو رعایت کنند.
معماری و منظره:3 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:3 از 5

وضعیت نظافت:3 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:3 از 5


مریم سادات (رزرو کننده) اقامت با صبحانه محلی در مرداد 1399 22 مرداد 1399
فضای اقامتگاه خوب بود چون توی ارتفاعات بود وشبهاوصبحها منظره ی فوق العاده ای داشت،هوای مطبوعی داشت،امامتاسفانه ازنظربهداشت فوق العاده پایین بود،اتاقها تمیزنبودن گردوخاک بودروی وسایل وحتی گوشه های اتاق تارعنکبوت بسته بود،حمام نداشت ونمیشدحتی دوش گرفت،سرویس بهداشتی تمیزنبود،سرویس دهی برای غذا متاسفانه خیلی ضعیف بودشب اول که سفارش قرمه داشتیم تکه ی زیرین نان روش دوغ ریخته بود واین باعث شدکه من نتونم بقیه ی غذاموبخورم ازتصور اینکه نون استفاده شده برای شام اورده بودن🤦‍♀️🤦‍♀️و متاسفانه باز توی نوبت های صبحانه هم ازاین موارد رخ دادکه به نظرم دیگه نمیشدبه راحتی ازاین قضیه گذشت جناب علوی خودشون مرد باشعور ومتشخصی بودن وامیدوارم پرسنل شون حداقل برای مهمان های بعدی این موارد رو رعایت کنند
معماری و منظره:3 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:2 از 5

وضعیت نظافت:1 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:3 از 5


فاطمه (رزرو کننده) ناهار و شام محلی در شهریور 1398 19 شهریور 1398
واقعا خوش منظره و زیباست و ما واقعا توصیه میکنیم.
فقط متاسفانه ابتدای ورود استقبال و پذیرش ضعیف بود
صبحانه تک منویی بود برخلاف لیست قبل رزرو
حمام هم نداشت! کیفیت دم نوش ها خوب بود خصوصا بهارنارنج ولی چای سیاه خوبی نداشت.
امیدواریم به مرور ضعف ها کمتر شوند و مسافران زیادی ازین محیط لذت ببرند.
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:3 از 5

وضعیت نظافت:4 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:2 از 5


سمیه (رزرو کننده) ناهار و شام محلی در خرداد 1398 18 خرداد 1398
لحظات به یادماندنی رودراقامتگاه داشتیم ولی چون به همراه پدر ومادر بودم وبچه همراهمون بود به خاطر پلکانی بودن خیلی اذیت شدیم مخصوصا برای سرویس بهداشتی ولی پذیرایی وبرخورد پرسنل ومنظره تراس عالی بود

رسول (رزرو کننده) ناهار و شام محلی در آبان 1397 21 آبان 1397
همه چیز عالی ممنون از مسئول اقامتگاه و پذیرایی گرمشون




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید